Kiss from a rose

13 Iulie 2011 § 8 comentarii

Un sarut tandru pe panza pentru un portret roz :

A gentle kiss on the canvas for a pink portrait with lipstick

Un sarut si pentru voi :

Ana U , Androxa , Gabi , Caius , Cristi , George , Ilarie , Ioan U , Toscana (unu e ok , da ? ) , Rokssana , Hanny-Bunny , Vania , Zazuza , Shayna

Copyrights PingTrackBackListing 2011 © Schtiel

PS : deoarece am avut o mica tragere de urechi , imi cer scuze la cei pe care i-am deranjat cu ping , intentia nu a fost de atragere trafic sau alte intentii ascunse , nu am vrut sa supar sau sa sacai … Era pe principiul sa dau din ce am si la ceilalti ( ze list , pr , etc ) . Da , altruist .

Am restrans lista , preventiv😀 . Daca va simtiti nedreptatiti , scrieti . Daca va supar , scrieti !

Tagged:

§ 8 Responses to Kiss from a rose

Lasă un răspuns

What’s this?

You are currently reading Kiss from a rose at O lume in imagini.

meta

